vrijdag 3 juni 2011

One of my favorite

I am truly in love with the movie Pride and Prejudice. Last night I saw it with my boyfriend, and I fell in love with the country, the beautiful clothes and with Elizabeth Bennet. Keira Knightley is such a beautiful woman.

This is the song I like the most. My sister play's it all the time on the piano. But actually, I like all the songs in the movie. I am so lucky I found the sheetmusic on the Internet!


 ♥ Pictures from here and here
 
I wish I was just in that time, it must have been wonderful!

8 opmerkingen:

  1. oeh ik hou van die film ^^
    MIjn examens gingen niet zo heel brilliant :(
    Toch maar hopen op slagen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel voor je reactie! pride and prejudice is denk ik ook mijn favo film, heb m echt al heel vaak gezien en ken m bijna uit mn hoofd :D
    ik hoop voor je dat je geslaagd bent!

    www.mystylehistory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan moet ik die film ook maar eens kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haa, die film is echt prachtig :D
    Ik heb het boek in het Engels gelezen ook, maar de film vind ik toch net iets beter ^^
    Al is het boek ook echt wel een aanrader hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een tijdje geleden heb ik 'm ook gezien, hij is inderdaad erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah geweldige film blijft leuk en zo romantisch

    ik heb precies hetzelfde...

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥