woensdag 29 juni 2011

Midsommar @ IKEA

Last saturday I was dancing all day long in the IKEA in Groningen (Holland). Why? Because it was Midsommar, the longest day of the year. In Sweden it is an tradition to dance around the May-tree and wear a birch wreath with a lot of flowers in it. My dance school was invited to dance Swedish dances in the IKEA. We also were wearing original costumes from Sweden and we were singing Swedish childrensongs.

Me, in my Swedish costume.

A sweet little boy asked me to dance!

My dance group.

4 opmerkingen:

  1. ik wist niet eens dat dat bestond joh! leuk iniedergeval!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, wat ziet dat er leuk uit!
    dankje voor je lieve reactie (:
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Mooi die bloemen in jullie haar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat grappig. Ik las dit berichtje van je en toen dacht ik; he, dat herken ik, een dansgroep die danst in de stijl van verschillende landen. Zie ik ineens de laatste foto, staat Eelkje erop. Kan dat kloppen?? Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥