donderdag 31 maart 2011

2011/3/31

Today I had a pilot study day at a school in Leeuwarden, so I had to get up very early to get the bus and be right on time. And I was. The day was great, and by now I know what my study will be when I get back from Sweden. I will go study English, to become a teacher. That is something that I want since I am something like 12 years old!

♥ Picture by me ♥
This is what I wore today:
Skirt H&M
Dress (worn as a top) H&M
Belt Mum's closet
Watch necklace Vintage shop @ Barcelona 
Scarf Trade shop
Tights Hema
Watch Swatch

5 opmerkingen:

  1. oh ben je ook fries?! haha wat grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, wat reageerde je snel zeg! Mijn post was nog niet klaar :p had perongeluk al op publiceren gedrukt!
    Maar ja, ik ben echt een gekke in mijn slaap: praten, slaapwandelen, gillen, dingen zoeken.. :p

    Leuk shirtje trouwens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gecombineerd; dat rokje met die riem!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als hier een 'like' button zou staan, zou het er zo uitzien:

    >>LIKE<<
    >>LIKE<<
    >>LIKE<<
    >>LIKE<<
    enzovoort.

    trouwens, nog heel erg bedankt voor je reactie!

    wat leuk dat je lerares wilt worden, dat wil ik ook al heel lang, maar nou ben ik toch weer aan het twijfelen ;)

    XOXO
    eva-hellosunshine.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥