maandag 17 januari 2011

Vintage vondsten

Vorige week ben ik naar een nieuw winkeltje in Bolsward geweest. Hier gaat alles per kilo weg, het heet dan ook heel leuk Per Kilo! En daar waren zulke leuke tassen, ik heb er gelijk 4 meegenomen! En toen zei de verkoopster ook nog dat ze nu maar 2 euro per stuk waren (eerst ongeveer 3-5 euro per stuk)!


Linksboven is een soort Beertje Paddington-rugtas, alhoewel, die van hem is rood. Daar onder een buideltje, met een lang hengsel. Rechts daarvan een lief tasje van leer en stof. Een prima tasje om mee te nemen op stap. En dan, de tas met de borduursels. Dit is echt mijn favoriet. Er passen gewoon schoolboeken in, dus super handig!
En zeker weten dat ik nog vaker naar dat winkeltje ga!

1 opmerking:

  1. Oooh! Die geborduurde! Wat een vondst, daar ga je veel plezier van hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥