zondag 16 januari 2011

Yay! Een award!



1. Thank and link back to the person who awarded you this award.
Sanne Wierda, bedankt zeg!


2. Share 7 things about yourself.
  • Ik heb alle dvd's van Barbie. Zoals het Zwanenmeer, Rapunzel en de 12 dansende prinsessen. Maar kijken doe ik eigenlijk nooit meer, al is de muziek wel om bij weg te dromen.
  • Ik zit nu inmiddels voor het 6e jaar op volksdansen. Klinkt heel saai, is heel leuk. Een groep van ongeveer 10 meiden van mijn leeftijd, en dan dansen van over de hele wereld dansen. En bij optredens in origineel kostuum! :) 
  • Ik kan heel erg enthousiast en druk zijn over iets heel kleins. Sommige vrienden worden er gek van...
  • Ik speel inmiddels voor het 7e jaar hobo. Ik speel bij een kamerorkest van school en bij een korps in het dorp. Super leuk! Ook heb ik 3 jaar viool gespeeld, dat was voor de hobo in beeld kwam. Stiekem wil ik het weer op pakken.
  • Volgend jaar ga ik een jaar naar Zweden! Een jaar! Alleen! (meer info volgt..)
  • Ik ben heel erg blij met mijn vriendje, we zijn al meer dan een jaar samen. Hij kan mijn drukke buien en maffe momenten aan :)
  • Ik ben gek op mensen kijken. Het leukste is om ergens op een bankje te gaan zitten met een vriendin en dan het aantal mensen te tellen die bijvoorbeeld op Ugg's lopen. Echt heel leuk, en tijddodend :)
3. Award 15 recently discovered great bloggers. 15 is wel veel, ik doe ietsje minder :)
4. Contact these bloggers and tell them about the award!
Op jullie blogs heb ik een reactie achtergelaten :) Yay!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en dankjewel! Wat een super leuke en interessante dingen doe jij zeg. Volksdansen inclusief de traditionele kleding lijkt me echt leuk. Leer je ook nog eens wat van een andere cultuur. Wauw, een jaar naar Zweden. Lijkt me erg gaaf. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje, wat lief! Die Barbie films zijn echt te cute haha. Ik blijf ook wel even zitten als ik het zie op tv, niet verder vertellen ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥