zondag 12 december 2010

Zoef!!!

Wauw, iets wat echt een kick geeft is dan toch wel baanwielrennen! Vandaag heb ik het gedaan in Alkmaar, en ik vind het super! Er is alleen één nadeel, de fiets heeft geen remmen, en je kunt niet freewheelen. Maar verder gaat het super snel en is het geweldig! Mijn papa heeft geprobeerd wat foto's te nemen, maar helaas waren we hem te snel af... Dus het meeste wat je ziet zijn snelle spookjes die door het beeld sjeezen :) Helaas was ikzelf na een uur uitgeschakeld omdat ik dus niet snel genoeg doorfietste in de bocht, resultaat: grote schaafwonden op mijn armen en been. Het zijn een soort brandwonden, niet fijn. Maar later toch nog een aantal rondjes gesjeesd!
Deze foto's zullen een kleine indicatie geven van de snelheid en laten zien hoe schuin het was.


♥ Pictures by my dad ♥

1 opmerking:

  1. Spectaculaire foto's! Jammer van de schaafwonden... Hoop dat je snel weer kan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥