donderdag 23 december 2010

Collegeblok

Na wat rondstruinen op internet vond ik deze geweldige portemonnee van Abodee op de site WannaHaveDesign, een site waarop jonge designers en artiesten hun creatie's showen aan de mensen.

Deze portemonnee is 100% waterafstotend, gemaakt van gerecyclede Micro Fibers en heeft heel veel ruimte. De indeling is als volgt: 2 grote vakken voor briefgeld, 2 ruime vakken voor bankpasjes, lidmaatschapskaartjes en verder nog 2 extra vakken voor eventuele bonnentjes. Wat ik alleen niet snap: waar laat ik mijn kleingeld? Dat is misschien een klein minpuntje, maar het feit dat hij er niet uitziet als een portemonnee compenseert dit. Want welke zakkenroller steelt er nu een beschreven collegeblok papier?
Hij is te bestellen voor €12,50 in de webshop, hier.
Hij is ook te bestellen met de afbeelding van een de 4 inktkleuren en van een wereldkaart, beide voor dezelfde prijs te koop.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk!

    Waarschaanlijk is dit een Amerikaans ontwerp. Amerikanen houden hun briefgeld en muntjes vaak uit elkaar. Vinden ze handiger denk ik. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff, en dan al die muntjes in je zak zeker, heb je niets aan als je een rokje draagt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥