zondag 5 december 2010

Cadeautjes!

Vandaag is het dan officieel wel Sinterklaas, maar hier geen report van mijn verkregen cadeautjes. Nee, hier iets totaal anders.
Een tijdje geleden kreeg ik van Manon van SophieSweetVintage de vraag om een ruil te doen. Wel, dit leek mij heel leuk en ik reageerde enthousiast. En een paar dagen nadat ik mijn cadeau had opgestuurd, kreeg ik een dikke envelop met een prachtige inhoud! Helemaal blij ben ik er mee.
Zie hier wat ik gekregen heb! Het is misschien niet zo heel erg duidelijk, dat komt door de drukke afbeeldingen die ik op mijn bureau heb geplakt.


En Manon, ik ben er helemaal blij mee! Dat je dat weet!

Liefs ♥

2 opmerkingen:

  1. Graag gedaan!! Blij dat jij er blij mee bent! Het boekje vond ik supermooi en heb ik meteen in gebruik genomen :)

    Liefs!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee !
    Ik kan idd niet helemaal zien wat nou allemaal bij je bureau hoort en wat bij de ruil, maar ik vindt het allemaal leuk, die plaatjes etc! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥