zondag 21 november 2010

Na-aper.

Ook ik begon ruim op tijd (gisteren) aan mijn opdracht voor CKV. 'Je groei op school'... Ja hallo, voor zo ver ik weet groei ik vooral buiten school om, óp school besteed ik meer tijd aan het verdoen van diezelfde tijd. Maargoed, ik heb gekozen voor de abstracte aanpak en ik ga mijn best doen het verhaal zó te vertellen dat het nog enigszins ergens op slaat ook. Maar nu eerst de foto's!



De enige reden dat dit eventueel een connectie zou kunnen hebben, is dat ik boven aan de trap sta.

Hier laat ik een schoolboek uit de tweede vallen, toen ik nog op gymnasium zat.
Ik ben sindsdien wel een niveau naar beneden gegaan, maar toch ook gegroeid.

Ik ben ongeveer constant in tijdsnood en dat is iets wat, ondanks de 'groei', niet echt verandert is.

Dit is eigenlijk nog een foto die niet zo zeer mijn groei op zich weerspiegelt,
maar wel datgene wat tijdens het groeiproces onveranderd is gebleven.

Deze foto staat voor het loslaten van het klein zijn, de onschuld.

Zo, bij deze mijn onwijs 'creatieve' fotocollectie, binnenkort tour ik door heel Nederland met de tentoonstelling! *kuch*sarcasme.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥