vrijdag 19 november 2010

Mijn groei

Voor het vak CKV moest ik een aantal foto's maken die mijn groei van de afgelopen 5 jaar laten zien. Ik ben er op uit getrokken en heb in de school een aantal mooie foto's gemaakt. Daarna ben ik natuurlijk heerlijk aan het bewerken gegaan, iets wat ik heerlijk vind. 

Dit is een kunstwerk dat in het trappenhuis van school hangt.

Dit heb ik, samen met een vriendin, geschilderd vorig jaar voor CKV. Het is gebaseerd op Keith Haring en het laat zien dat mensen, uit alle culturen in liefde samen kunnen leven.

Deze sleutelhanger heb ik vorig jaar gekocht toen ik naar een voorstelling van een Poolse dansgroep ging. Hij hangt aan mijn etui, samen met een hele verzameling van mijn afgelopen schooltijd.

Hier zijn Laura haar schoenen/benen te zien in de mediatheek. Hier zie je de diepte zo mooi.

Mijn kluisje, met een Converse-sticker. Deze heb ik er maar op geplakt, omdat ik mijn kluisje altijd kwijt ben...

Ik denk dat ik deze toch het mooiste vindt. Op de voorgrond een boek van Roald Dahl, de GVR. Ik heb dit boek in de eerste klas gelezen. Op de achtergrond, niet leesbaar, staan de boeken Wuthering Heights en Pride en Predjudice, boeken die je pas leest als je ouder bent. Hier een duidelijke groei van mijzelf.

Naar mijn mening heb ik de groei van mijzelf goed weer gegeven, en ik vindt de foto's zeer geslaagd.
Reactie's?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥