dinsdag 19 oktober 2010

1. Lijstje 2. Opsomming 3. ...

1. Hoi
2. Hallo
3. Hey
4. Dag
5. Goedemorgen/-avond/-middag
6. ...

Oké, dat was dus mijn meest overbodige lijstje ooit.
Maargoed, verder zijn lijstjes wél heel handig, voor mij tenminste.
Ik vergeet namelijk veel, bijna alles als ik eerlijk ben. Ik vergeet boeken en pennen en telefoons en huiswerk, en als ik een keer niét ben vergeten de wekker te zetten, dan vergeet ik wel op te staan nadat ik hem heb uitgezet. Al zou dat ook best een soort onderbewuste opzet kunnen zijn, wie weet.

In ieder geval maak ik dus veel lijstjes, en aangezien ik hier het eerste uur op school zit (ja, vandaag stond ik wél optijd op) en op precies dat uur de leraar uitviel en ik me dood verveel, ga ik een lijstje maken van dingen die wél leuk zijn:
- De hele dag regen en dan zon wanneer jij op de fiets zit
- Een leraar die je toestemming geeft even thee te gaan halen als het koud is
- Zomaar een cadeautje krijgen, omdat het kan
- Volgens Pascal:' Sex, drugs en rock 'n' roll' maar hem zou ik maar niet te serieus nemen ;)
- Ineens ergens geld in je zak vinden
- Een goed cijfer krijgen op een toets waarvan je zeker wist dat je het had verpest
- Een berichtje van iemand krijgen die je al lang niet meer hebt gezien maar die je nooit bent vergeten
- Door de regen fietsen maar het niet merken omdat je zo blij bent
- Thee drinken
- Leuke dingen ontdekken! (aanrader: Another Day to Dress Up)

Ik zou zeggen: Zoek de verveling op, maak een lijstje, wordt gelukkig en:
"Call me Laura-Lijstje"

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥