donderdag 9 september 2010

My new, red shoes!

Op vakantie in Luxemburg heb ik deze prachtige schoentjes gekocht. Gelijk de eerste keer dat ik ze zag was ik er helemaal verliefd op, en na lang smeken bij mijn ouders mocht ik ze hebben. We hebben een deal gemaakt. Al had mijn moeder nog bezwaar op de 10 centimeter hak die er op zit. 'Je bent al zo groot!' is wat ze zei. Nu ben ik met mijn 1.80 niet klein (met hakken 1.90), maar dat kon mij er niet van weerhouden om ze te kopen. En zeg nu zelf: zijn het geen schatjes!


Het rode suede en de bloempjes maken mij helemaal verliefd. Al is het suede wel heel beschadigbaar. Ik ben langs verschillende schoenmakers gegaan, maar nergens kunnen ze een plastic hoesje over de hak zetten. Nu heb ik ze heel erg ingespoten met anti-vuil, en ik mag ze van mezelf alleen maar aan op school. Dus tijdens het fietsen mijn All-Stars aan :)

2 opmerkingen:

  1. ooooh die zijn mooooi! Daar ga je vast veel plezier van hebben. Heb je al een rokje gemaakt van je vaders overhemden?

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥