woensdag 1 september 2010

Mijn vakantiekiekjes

Ik ben, zoals ik al verteld heb, drie weken op fietsvakantie geweest. En in één woord: (W)AUW! Om elke dag zo'n eind op een kneiterhard fietszadel te zitten, heb je na een dag al last van je achterste. Helaas gingen we bijna elke dag door...

De tandem van mijn zusje en mij, bepakt en bezakt.


Fietsen op dag één. (Nog 19 te gaan...)
 Yay, het platvorm gehaald! (En koud dat het was!)

Een Duits huisje, een Engelse telefooncel. Prachtig stadje (Uuuhm, welke was het ook alweer?)

Op de triplet (tandem voor drie personen) + een aanhangfiets! Dit waren tandemspelletjes, wat in elk geval slappe-lacherig is!

Een tussenstop op de terugweg in Köln! Hier de Dom.

En op onze laatste dag, Kampen! We hebben op die dag meer dan 130 km gedaan, en verbrand dat ik was!

Zo, nu hebben je kunnen zien wat ik heb gedaan in de vakantie. Maar... Nu ben ik natuurlijk ook benieuwd naar wat jij gedaan hebt! Laat het weten!

Liefs ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥