woensdag 29 september 2010

Indiska

Oké, oké. Hier is hij dan: mijn post over de magnifieke winkel Indiska. Ik ben deze winkel eens tegen gekomen toen ik met mijn familie in Stockholm was. En je raad het misschien al: gelijk verliefd. Ik heb er een jurkje en een sjaal van die ik echt geregeld draag. En nog nooit een zelfde exemplaar gezien :)

Indiska is niet alleen een kledingwinkel maar heeft ook nog een afdeling interieur en heel veel inspiratie. Genoeg moois dus!

Mijn favo's




Helaas zijn er alleen maar winkels in Noorwegen, Zweden en Finland, dus spaar voor een reisje naar het mooie Scandinavië

2 opmerkingen:

  1. Ze hebben daar inderdaad hele mooie spullen! Bedankt voor je leuke berichtjes op mijn blog :) Lief dat je een kaartje wil sturen. Ik zal je vanmiddag mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die jurk!! Amaiamai die moet ik hebben haha! Ik hou van noorse prints.

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥