maandag 20 september 2010

Dag van de Amateurkunst

Zaterdag ochtend ben ik met mijn vader, moeder, zusje en vriendje naar Leeuwarden gegaan om de dag van de amateurkunst te beleven. Mijn zusje en ik moesten 's ochtends eerst dansend de stad door, samen met 280 andere dansers van verschillende dansscholen. Het was een best maf dansje, maar wel super leuk om met z'n allen te doen.
Verder heb ik nog twee optredens gegeven, Indiaase dansen en een Ierse dans. Super vet enzo. We kregen ook groots applaus. Helaas had ik last van mijn been en kon ik niet zo hoog springen, en omdat Laura op de voorste rij gekke bekken zat te trekken was ik kwijt met welk been ik omhoog moest springen... En bedankt Laura! Zij moest zelf ook nog optreden met de Jeugd Dans Opleiding Friesland.
Rond etenstijd de stad even ingeweest voor een stadshap (pangafilet met frietjes en bloemkool) en toen nog een ijsje bij de FEBO. Daarna weer snel naar de Harmonie om verder te gaan met optredens.
Eerst moest mijn zusje met het schoolorkest spelen, later moesten we samen nog met het Kamerorkest van school en toen waren we eindelijk klaar.
Jelger en ik zijn naar het station gelopen en hebben daar de trein van 22.00 uur genomen, konden we drie kwartier bijkomen van onze inspannende dag in een bijna lege trein. Want de hele dag kijken, luisteren, dansen, hobo spelen en op kleine kinderen letten is toch eigenlijk wel te lang om 11 uur achter elkaar te doen...
Maar volgende keer wil ik er zeker weer aan meedoen! Top!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥