zondag 29 augustus 2010

Lowlands!

Ja, ik weet het, het was een beetje stil hier de laatste tijd, en ja, eigenlijk was het mijn verantwoordelijkheid om dat tegen te gaan, maar ik kon er niets aan doen! Overmacht! Nouja, deels overmacht. Na een verassings-vakantie naar Duitsland (ja, alweer) ging ik namelijk bepakt en bezakt naar mijn eerste Lowlands! Ik weet het nog als de dag van gisteren...
     "Laura liep, nee, rĂ©nde de trap af naar beneden alwaar haar laptop stond. Toen deze eenmaal aan stond wist ze niet hoe snel ze naar de Lowands-website moest surfen om een ticket te kopen. Na enige complicaties (iDeal is ook niet alles) kon zij met trots vertellen dat haar eerste 'campingflight to Lowlands Paradise' een feit was."
Maargoed, dan is het altijd nog wachten tot de line-up uitkomt, en ik kan je vertellen: die kwam! Anouk, Snow Patrol, Mumford and Sons, Queens of the Stone Age en ga zo nog maar even door.
Een uitgebreide beschrijving komt nog (of misschien ook niet), maar mocht je erover denken om volgens jaar naar Lowlands te gaan moet je dat, ongeacht de line-up, zeker doen, want de sfeer is hoe dan ook geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥