woensdag 21 juli 2010

Nagellak stash

Ik dacht, misschien is het leuk om mijn nagellakjes aan je te showen, alle 32...

  • Hema, 4 in 1 (roze/rood met gouden glans)
  • Hema, Topcoat (glans)
  • Hema, Long Lasting (neonroze)
  • Hema, One Coat Longlasting (donkerder dan neonroze)
  • Hema, French Manicure White Coat (wit)
  • Hema, One Coat (parelwit)
  • Hema, Base Coat (mat)
  • Hema, Quick Drying  (zwart)

  • Hema, Quick Drying (lichtblauwe glitters)
  • Hema, Quick Drying (oranje glitters)
  • Hema, One Coat (bordeaux-rood)
  • Hema, Quick Drying (gouden glitters)

  • Miss Sporty, Clubbing Colours (geel)
  • Miss Sporty, French Tip Whitener (wit)
  • Miss Sporty, Clubbing Colours (blauw)
  • Miss Sporty, Clubbing Colours (oranje)
  • Miss Sporty, Lasting Colour (rood)

  • Bourjois, Very Vernis (heel lichtroze)
  • Création (zalmroze)
  • Etos, Long Lasting (rood)
  • Indra, Special (donkerblauw) 

  •  Etos, Effect Nails (paars)
  • Depend Nailpolish (oranje)
  • Etos, Effect Nails (oranje glitters)
  • Stargazer (zilver)
  • Paris Memories (zilveren glitters)
  • 2True, Glossywear, No. 13 (donkerpaars)
  • Rimmel London, Stronger & Basecoat (glans) 
  • Galaxy (donkerblauw)
  • Les Lolita's (lichtblauwe glitters)
  • Wild&More, Speed Dry (groen)
  • Les Lolita's (lichtgroene glitters)
 Beviel het? Laat me weten wat je favo nagellak is, ben benieuwd!

2 opmerkingen:

  1. Desondanks dat ik amper nagels heb, ben ik toch helemaal weg van Rimmel 60 seconds. Het kwastje is rond aan de onderkant wat het opbrengen veel beter en makkelijker maakt! Ohh en er zitten echt supervette kleurtjes bij!

    xx Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥