dinsdag 20 juli 2010

Flow agenda

Zoals je weet ben ik gek op het blad Flow, en het mooie is dat dit blad nu ook met een geheel eigen agenda komt! De dummy is inmiddels klaar, hier alvast een sneak previeuw!
  • De agenda heeft een mooi, compact formaat, namelijk 21cm bij 13,5cm. De dikte is 2,7 cm. Met deze afmetingen vind je hem altijd weer terug!
  • De agenda loopt van half augustus 2010 tot en met december 2011. Prima te gebruiken als schoolagenda of voor het kalenderjaar.
  • Hij heeft een ringband, gemakkelijk omvlappen dus. En de maanden die je niet gebruikt scheur je er zo uit!
  • En er zit een dik elastiek omheen, zo raak je niets kwijt wat je helemaal niet kwijt mág raken!
  • Ook zijn er allemaal handige envelopjes in om foto's, bonnetjes, kaartjes etc. in te stoppen.
  • Na elke maand is er een papieren cadeautje: cadeaulabels, ansichtkaarten, briefpapier en zelfs een mini-slingertje!
  • En als laatste zit er voor alle regelaars aan de binnenkant van de kaft een dik blok kleefmemo's, kun je alles opschrijven.
  • En een things-(not-)to-do-notitieblokje :)



Ik ben al helemaal fan van deze agenda, ga hem zeker halen! Hij is vanaf half augustus verkrijgbaar in de betere boekhandel, dus rennen!
Nu ben ik natuurlijk benieuwd wat jij van deze agenda vindt! Laat het me weten, reactie's zijn welkom!

3 opmerkingen:

  1. die is echt leuk ! jammer dat ik er al eentje gekocht heb van de hema.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erugg leuk!
    hoe duur is die als ik vragen mag?

    ik heb een schoolagenda maar ik wil er nog eentje bij voor thuis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Lizelot
    De agenda kost 19,95. Helaas vinden mijn ouders hem te duur, dus ik moet zelf bijleggen.
    En je kunt deze natuurlijk ook nog als schoolagenda gebruiken en de andere voor thuis, want naar mijn mening is de Flow-agenda top!

    BeantwoordenVerwijderen

Jou berichtjes maken me blij!
Liefs, Swaen ♥